WW 40 - biserica Rusă...

Paraclisul Universitar "Sfântul Nicolae" din BucureÅŸti 
(biserica Rusă)...

24 de comentarii:

  1. Nu stiu de ce dar eu nu vad nici-o imagine! Poate e la mine ceva!
    Oricum, îti doresc un HAPPY WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. ultima data cand am intrat era in renovare...cu ceva ani in urma...mi-ai reamintit acum ca mi-am propus sa revin intr-o zi

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, multumesc, multumesc!!! Ce ma bucur sa vad fotografia!! Au terminat de renovat?:) Tare drag imi era sa intru in biserica inainte sa merg la cursuri, sau examene.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, de ceva vreme...
      Mă bucur şi eu că-ţi place!
      O seară frumoasă!

      Ștergere
  4. E superba, atat pe dinauntru cat si pe dinafara. E o adevarata bijuterie arhitectonica.
    Happy WW, Anastasia!

    RăspundețiȘtergere
  5. E o bijuterie! :) Ma bucur ca am putut sa o vad si eu.
    Te imbratisez cu mult drag
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cata munca si daruire pentru cei ce-au construit-o.Cata liniste sufleteasca emana.
    Seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este o biserică frumoasă.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  8. cat poat fi de frumoasa!
    trebuie sa fac in asa fel incat sa ajung cand este deschisa...

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici nu știi cât de mult m-a impresionat fotografia aceasta și ce amintiri mi-a trezit. Mulțumesc mult, Anastasia ! Să fii sănătoasă !

    RăspundețiȘtergere
  10. o clipa de înaltare, o îndrumare spre bunatate sufleteasca. multumim!

    îmbratisari, Anastasia draga :)

    RăspundețiȘtergere